Bc. Zuzana Drnková, DiS.

Diplomová práce

Význam emocí v marketingu

The Significance of Emotions in Marketing
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice významu emocí v marketingu. Teoretická část práce se zabývá aktuálními trendy v marketingové komunikaci a orientuje se na faktory ovlivňující nákupní chování a rozhodování spotřebitelů. Následně se věnuje psychologické charakteristice emocí a jejich formy využití v marketingu. Praktická část je zaměřena na rozbor konkrétních reklamních spotů, ve kterých jsou využity …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the issue of the significance of emotions in marketing. The theoretical part deals with the current trends in marketing communications and focuses on the factors influencing the consumer behavior and the decision-making process of consumers. Subsequently it is oriented on the psychological characteristics of emotion and their use in marketing. The practical part is focused …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
  • Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní