Význam emocí v marketingu – Bc. Zuzana Drnková, DiS.
Bc. Zuzana Drnková, DiS.
Diplomová práce
Význam emocí v marketingu
The Significance of Emotions in Marketing
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice významu emocí v marketingu. Teoretická část práce se zabývá aktuálními trendy v marketingové komunikaci a orientuje se na faktory ovlivňující nákupní chování a rozhodování spotřebitelů. Následně se věnuje psychologické charakteristice emocí a jejich formy využití v marketingu. Praktická část je zaměřena na rozbor konkrétních reklamních spotů, ve kterých jsou využity …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of the significance of emotions in marketing. The theoretical part deals with the current trends in marketing communications and focuses on the factors influencing the consumer behavior and the decision-making process of consumers. Subsequently it is oriented on the psychological characteristics of emotion and their use in marketing. The practical part is focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pcxd2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová