Matěj Halama

Bakalářská práce

Komunikační strategie na B2B pro Adwheels

B2B communication strategy for Adwheels
Anotace:
Práce se zabývá tvorbou komunikační strategie na trhu B2B pro marketingový start-up Adwheels, který nabízí firmám velkoformátovou reklamu na návěsech kamionů. Hlavním cílem strategie je prodej alespoň jedné služby “Adwheels Full” (kombinace 2 bočních plachet a zadního polepu na reklamním návěsu kamionu) v rámci prvního měsíce a půl pilotního provozu kampaně. Obsah práce je rozdělen do tří částí. První …více
Abstract:
The thesis is about creating a suitable communication strategy on business-to-business market for marketing start-up called Adwheels, which offers large-format advertising on truck trailers for its clients. The main goal of the strategy is to sell at least one “Adwheels Full” service (a combination of 2 tarpaulins and a rear-door sticker on a advertising truck trailer) within the first month and a …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 11. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
  • Vedoucí: Zdeněk Vondra
  • Oponent: Pavlína Píchová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84391