Implementation of Corporate Social Responsibility at 3M Czech Republic – Marek Bogdan
Marek Bogdan
Master's thesis
Implementation of Corporate Social Responsibility at 3M Czech Republic
Implementation of Corporate Social Responsibility at 3M Czech Republic
Abstract:
Cílem této práce je dodat vrcholovému managementu 3M Česko, spol. s r.o. komplexní řešení úkolu implementace CSR v jejich společnosti. Začátek této práce má za úkol prostřednictvím obeznámení čitatele se základními formami podnikání a problematikou správy společností vysvětlit proč korporace potřebují CSR. Následuje prezentace teoretických základů CSR a vysvětlení CSR jako nástroje podnikání. Je zkonstuován …moreAbstract:
The aim of this thesis is to present the top management of 3M Czech Republic with a comprehensive solution to their CSR implementation task. The thesis starts by giving the reader an insight into the today's forms of business ownership including corporations and by covering the issue of governance explains why corporations need a solution like CSR. Subsequently, the theoretical foundations of CSR are …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 10. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24599
Thesis defence
- Date of defence: 15. 9. 2010
- Supervisor: Martina L. Jaklová
- Reader: Tomas Chytil
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24599
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Hands, Hearts, or Heads? Shared Services Centre and Commodification of Work in a Multinational Corporation
Petr Mezihorák -
Education and Training of Employees in a Multinational Corporation as an Integral Part of the Human Resources Management
Eva Juhásová -
Artificial Intelligence in Marketing & Sales: The ABB experience Subtitle: Building a model for technologically driven change management in a B2B multinational corporation
Ana Edmundo -
Diversity management in a subsidiary of a multinational corporation
Adela Fischerová -
Řízení pobočky nadnárodní společnosti - vztah centrály a pobočky
Karin Nagyová -
Strategic Management and Digitalization in Multinational Corporation
Pengkun Ju -
Řízení pobočky nadnárodní společnosti - vztah centrály a pobočky
Radoslav Salát -
Analýza vztahu mezi centrálou a pobočkou nadnárodní společnosti
Peter Medveď