Strategický rozvoj cestovního ruchu v Mladé Vožici – Kateřina NOVÁKOVÁ
Kateřina NOVÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Strategický rozvoj cestovního ruchu v Mladé Vožici
Strategic development of tourism in Mladá Vožice
Anotácia:
Hlavním cílem bakalářeké práce s názvem Strategický rozvoj cestovního ruchu v Mladé Vožici bylo zhodnocení potenciálu města pro rozvoj cestovního ruchu. Analýza současného stavu a terénní šetření bylo podkladem k hodnocení nabídky a poptávky cestovního ruchu města. Návštěvníci i místní občané nejčastěji spojují Mladou Vožici s pojmy hezké město a krásná příroda. Důležité bylo zjištění, že se lidé do …viacAbstract:
The main objective of this bachelor's thesis titled Strategic development of tourism in Mladá Vožice was to evaluate the potential of the city for tourism development. Analysis of the current state and field research was the basis for the assessment of offer and demand of town tourism. Visitors and local citizens most often link Mladá Vožice with concepts such as pretty town and beautiful countryside …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Zverejniť od: 30. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Petr Štumpf
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOVÁKOVÁ, Kateřina. Strategický rozvoj cestovního ruchu v Mladé Vožici. Č. Bud., 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management of Commerce
Práce na příbuzné téma
-
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Konkurenceschopnost vybrané destinace cestovního ruchu
Blanka Ježková -
Možnosti rozvoje hyperturistické destinace cestovního ruchu
Martin Remiáš -
Situační analýza destinace cestovního ruchu
Tereza Radová -
Autenticita jako významný faktor rozvoje vybrané destinace cestovního ruchu
Alžběta Hochmanová -
Situační analýza destinace cestovního ruchu
Květoslav Zejdl -
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová
Názov
Vložil
Vložené
Práva