Mgr. Jitka Hošková
Bachelor's thesis
Soukromá škola v regionu
Anotácia:
Anotace závěrečné práce 1. Název práce : Soukromá škola v regionu 2. Příjmení a jméno : Hošková Jitka 3. Katedra : didaktických technologií 4. Obor : učitelství odborného výcviku a praxe 5. Vedoucí práce : Doc.PhDr. Stanislav Střelec, CSc. 6. Počet stran : 40 7. Počet příloh : 2 8. Rok obhajoby : 2006 9. Klíčová slova : SOŠ VÝVOJ OD ROKU 1959 - 1999 Současnost SOŠ a SOU obchodní Marketing a škola Konkurence …viacAbstract:
Annotation of the Final Work 1. Title: The Private School in Region 2. Surname and Name: Hošková Jitka 3. University Department: Technologies of Didactics 4. Subject of Knowledge: Teaching of Vocational Training and Practice 5. Supervisor: Doc.PhDr. Stanislav Střelec, CSc. 6. Number of Pages: 40 7. Number of Supplements: 2 8. Date of Defense: 2006 9. Key Words: Secondary School of Business school development …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/r8dhw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2006
- Vedúci: doc. PhDr. Stanislav Střelec, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Education / Teacher Education - Vocational Training
Práce na příbuzné téma
-
SOŠ a SOU obchodní Brno z pohledu učně, studenta a hospitanta - posluchače Pedagogické fakulty MU
Irena Novotná -
Řízení praktického vyučování a problematika pedagogické komunikace ve výchovně vzdělávacím procesu
Miluše Foltýnová -
Marketing měst a obcí v praxi. Kdo se ve městech a obcích zabývá jejich marketingem a co obsahuje jeho/jejich práce?
Zuzana Benedyktová -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Marketing a zohledňování sociální a kulturní různorodosti v hotelu Hilton Prague
Anna Oliinyk -
Marketing a reklama ve světle a stínu teorie hyper-reality a estetiky mizení
Michal Šoulák