Marketingový mix letecké společnosti Smart Wings – zdroj konkurenční výhody – Bc. Markéta Chocholatá
Bc. Markéta Chocholatá
Diplomová práce
Marketingový mix letecké společnosti Smart Wings – zdroj konkurenční výhody
Smart Wings Airlines Marketing Mix as Competitive Edge
Anotace:
Diplomová práce pojednává o problematice marketingového mixu a jeho využití. V teoreticko-metodologické části je vysvětlena terminologie marketingového mixu a konkurence. Je charakterizována letecká doprava a její dílčí prvky. Marketingový mix znamená souhrn nástrojů, které firmám napomáhají k dosažení marketingových cílů. Pokud chce firma získat konkurenční výhodu, musí vytvořit jedinečné hodnoty …víceAbstract:
The diploma thesis deals with various questions of the marketing mix and ways of its application. The theoretical-methodological part provides definitions of technical terms in reference to the marketing mix and competition subject matters. The air transportation and its individual elements are characterized. Marketing mix means a combination of tools used by companies to market their products and …víceKlíčová slova
Marketing Marketingový mix Marketingová strategie Výrobek Služba Cena Distribuce Marketingová komunikace Reklama Podpora prodeje Osobní prodej Public relations Konkurence Konkurenční výhoda Letecká doprava Letecká společnost. Marketing Marketing mix Marketing strategy Product Service Price Place Promotion Advertising Sales promotions Personal selling Competition Competitive advantage Air transportation Airlines.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ay3ql/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: Mgr. Evžen Staněk
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
Narek Arzumanyan -
Elektronický marketing leteckých společností
Roman Štefek -
Elektronický marketing leteckých společností
Lucie Opletalová -
Marketing letecké společnosti
Karin Vašatová -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Marketing služeb vybraných leteckých společností
Jan Krejčíř -
Social media marketing strategies of Turkish airline companies
Mehmet Berkay Yungevis -
Internetový marketing v cestovním ruchu
Andrea Čtvrtečková