Marketingový mix letecké společnosti Smart Wings – zdroj konkurenční výhody – Bc. Markéta Chocholatá
Bc. Markéta Chocholatá
Master's thesis
Marketingový mix letecké společnosti Smart Wings – zdroj konkurenční výhody
Smart Wings Airlines Marketing Mix as Competitive Edge
Abstract:
Diplomová práce pojednává o problematice marketingového mixu a jeho využití. V teoreticko-metodologické části je vysvětlena terminologie marketingového mixu a konkurence. Je charakterizována letecká doprava a její dílčí prvky. Marketingový mix znamená souhrn nástrojů, které firmám napomáhají k dosažení marketingových cílů. Pokud chce firma získat konkurenční výhodu, musí vytvořit jedinečné hodnoty …moreAbstract:
The diploma thesis deals with various questions of the marketing mix and ways of its application. The theoretical-methodological part provides definitions of technical terms in reference to the marketing mix and competition subject matters. The air transportation and its individual elements are characterized. Marketing mix means a combination of tools used by companies to market their products and …moreKeywords
Marketing Marketingový mix Marketingová strategie Výrobek Služba Cena Distribuce Marketingová komunikace Reklama Podpora prodeje Osobní prodej Public relations Konkurence Konkurenční výhoda Letecká doprava Letecká společnost. Marketing Marketing mix Marketing strategy Product Service Price Place Promotion Advertising Sales promotions Personal selling Competition Competitive advantage Air transportation Airlines.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ay3ql/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Pavel Klička
- Reader: Mgr. Evžen Staněk
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHOCHOLATÁ, Markéta. \textit{Marketingový mix letecké společnosti Smart Wings – zdroj konkurenční výhody}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2011. Available from: https://theses.cz/id/7x1nzy/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
Narek Arzumanyan -
Elektronický marketing leteckých společností
Roman Štefek -
Elektronický marketing leteckých společností
Lucie Opletalová -
Marketing letecké společnosti
Karin Vašatová -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Marketing služeb vybraných leteckých společností
Jan Krejčíř -
Social media marketing strategies of Turkish airline companies
Mehmet Berkay Yungevis -
Internetový marketing v cestovním ruchu
Andrea Čtvrtečková