Bc. Markéta Chocholatá

Master's thesis

Marketingový mix letecké společnosti Smart Wings – zdroj konkurenční výhody

Smart Wings Airlines Marketing Mix as Competitive Edge
Abstract:
Diplomová práce pojednává o problematice marketingového mixu a jeho využití. V teoreticko-metodologické části je vysvětlena terminologie marketingového mixu a konkurence. Je charakterizována letecká doprava a její dílčí prvky. Marketingový mix znamená souhrn nástrojů, které firmám napomáhají k dosažení marketingových cílů. Pokud chce firma získat konkurenční výhodu, musí vytvořit jedinečné hodnoty …more
Abstract:
The diploma thesis deals with various questions of the marketing mix and ways of its application. The theoretical-methodological part provides definitions of technical terms in reference to the marketing mix and competition subject matters. The air transportation and its individual elements are characterized. Marketing mix means a combination of tools used by companies to market their products and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Pavel Klička
  • Reader: Mgr. Evžen Staněk

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní