David Kolář

Bakalářská práce

Etická stránka influencer marketingu značky VitaVape

The Ethical Side of Influencer Marketing for VitaVape
Anotace:
Práce se zabývá problematikou etické stránky působení influencerů z řad značky VitaVape. Influenceři, kteří mají velký dosah mezi nezletilou generací promují výrobek, který se inhaluje stejně, jako běžné cigarety. Může tedy vypěstovat návyk, který může v budoucno vést ke klasickému kouření cigaret a jiných tabákových výrobků.
Abstract:
The thesis deals with the issue of the ethical aspect of influencers from the VitaVape brand. Influencers who have a large reach among the underage generation promote a product that is inhaled in the same way as regular cigarettes. They may therefore develop a habit that may lead to smoking conventional cigarettes and other tobacco products in the future.
 

Klíčová slova

VitaVape kouření etika influencer
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Michal Stránský, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kolář, David. Etická stránka influencer marketingu značky VitaVape. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe