Etická stránka influencer marketingu značky VitaVape – David Kolář
David Kolář
Bachelor's thesis
Etická stránka influencer marketingu značky VitaVape
The Ethical Side of Influencer Marketing for VitaVape
Abstract:
Práce se zabývá problematikou etické stránky působení influencerů z řad značky VitaVape. Influenceři, kteří mají velký dosah mezi nezletilou generací promují výrobek, který se inhaluje stejně, jako běžné cigarety. Může tedy vypěstovat návyk, který může v budoucno vést ke klasickému kouření cigaret a jiných tabákových výrobků.Abstract:
The thesis deals with the issue of the ethical aspect of influencers from the VitaVape brand. Influencers who have a large reach among the underage generation promote a product that is inhaled in the same way as regular cigarettes. They may therefore develop a habit that may lead to smoking conventional cigarettes and other tobacco products in the future.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kolář, David. Etická stránka influencer marketingu značky VitaVape. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Etika v účetní profesi (etika, morálka, kodexy profesionálního chování)
Šárka Jiranová -
Aplikovaná profesní etika: etika pracovníků ve finančním poradenství
Martin Polák -
Kdy brát etiku vážně: Persuasivní etika jako odpověď na otázku „A k čemu?“
Michal Stránský -
Informační etika pohledem evolučního paradigmatu
Ondřej Řepka -
Vztah podnikové, spotřebitelské a environmentální etiky (Etika a společenská odpovědnost společnosti Coca-Cola)
Jan Prokeš -
Etika půdy v díle A. Leopolda a J. B. Callicotta
Irena Loudová -
Profesní etika učitelů na 1. stupni základní školy
Jitka Holzerová -
Pracovní etika jako legitimizační rámec kapitalismu
Alina Morozova