Etická stránka influencer marketingu značky VitaVape – David Kolář
David Kolář
Bakalářská práce
Etická stránka influencer marketingu značky VitaVape
The Ethical Side of Influencer Marketing for VitaVape
Anotace:
Práce se zabývá problematikou etické stránky působení influencerů z řad značky VitaVape. Influenceři, kteří mají velký dosah mezi nezletilou generací promují výrobek, který se inhaluje stejně, jako běžné cigarety. Může tedy vypěstovat návyk, který může v budoucno vést ke klasickému kouření cigaret a jiných tabákových výrobků.Abstract:
The thesis deals with the issue of the ethical aspect of influencers from the VitaVape brand. Influencers who have a large reach among the underage generation promote a product that is inhaled in the same way as regular cigarettes. They may therefore develop a habit that may lead to smoking conventional cigarettes and other tobacco products in the future.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kolář, David. Etická stránka influencer marketingu značky VitaVape. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Etika v účetní profesi (etika, morálka, kodexy profesionálního chování)
Šárka Jiranová -
Aplikovaná profesní etika: etika pracovníků ve finančním poradenství
Martin Polák -
Kdy brát etiku vážně: Persuasivní etika jako odpověď na otázku „A k čemu?“
Michal Stránský -
Informační etika pohledem evolučního paradigmatu
Ondřej Řepka -
Vztah podnikové, spotřebitelské a environmentální etiky (Etika a společenská odpovědnost společnosti Coca-Cola)
Jan Prokeš -
Etika půdy v díle A. Leopolda a J. B. Callicotta
Irena Loudová -
Profesní etika učitelů na 1. stupni základní školy
Jitka Holzerová -
Pracovní etika jako legitimizační rámec kapitalismu
Alina Morozova