David Růna

Diplomová práce

Význam corporate designu pro firemní komunikaci

Role of corporate design in corporate communication
Anotace:
Práce je zaměřena na oblast corporate identity, s důrazem na corporate design. Jsou v ní popsány funkce jednotlivých složek systému corporate identity jejich vztahy a cíle. Podrobněji se práce věnuje tématu corporate design. V praktické části je uveden příklad projektu redesignu společnosti a na toto téma je také proveden výzkum.
Abstract:
Thesis is focused on corporate identity with accent on corporate design. It describes roles and relationships among particular components of CI. More detailed is aimed at corporate design. Practical part of thesis describes redesign process and presents results of research on this theme.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 1. 2010
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Jitka Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/19933