Ekonomická analýza konkrétního podniku – Bc. Magda Kozáčková
Bc. Magda Kozáčková
Diplomová práce
Ekonomická analýza konkrétního podniku
Economic analysis of the selected company
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Ekonomická analýza konkrétního podniku“ je představení hlavních metod ekonomické analýzy, jejich aplikace na konkrétní společnost a predikce budoucího vývoje společnosti. V teoretické části práce jsou vymezeny hlavní pojmy ekonomické analýzy a rozebrány vybrané metody finanční a fundamentální analýzy. V praktické části je nejprve představen konkrétní podnik a následně jsou …víceAbstract:
The subject of thesis „Economic Analysis of the selected Company“ is introduction of main methods of economic analysis, their aplication on the selected Company and future development of said Company is predicted. Main concepts of economic analysis are defined in the Theoretical part of this thesis as well as selected methods of financial and fundamental analysis are analyzed. The elected Company is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dva91/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Ladislav Šiška, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Ing. Milan Sedláček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová