Kritéria zákazníků při výběru prodejny - obchodního řetězce – Natálie VEJLUPKOVÁ
Natálie VEJLUPKOVÁ
Bakalářská práce
Kritéria zákazníků při výběru prodejny - obchodního řetězce
Criteria for selection customer stores - commercial chain
Anotace:
Bakalářské práce se zaměřuje na nákupní chování obyvatel Prostějova, přičemž důraz je kladen především na přítomnost šesti obchodních řetězců Tesco, Interspar, Kaufland, Pen-ny Market, Billa a Lidl. Mezi hlavní cíle patří tyto řetězce porovnat, na základě hodnocení zákazníků, zjistit, podle kterých kritérií se tito zákazníci rozhodují při výběru prodejny, a zároveň porovnat zákazníky nakupující v těchto …víceAbstract:
This thesis focuses on the buying habits of the population Prostějov, with an emphasis on the presence of six supermarket chains Tesco, Interspar, Kaufland, Penny Market, Billa and Lidl. The main objectives are to compare the strings, based on assessments of customers to determine what criteria are these customers decide when choosing a shop, and also to com-pare the customers buying these chain stores …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2010
Identifikátor:
15551
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VEJLUPKOVÁ, Natálie. Kritéria zákazníků při výběru prodejny - obchodního řetězce. Uherské Hradiště, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 05. 2030
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta logistiky a krizového řízeníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Logistika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kristýna Šteffelová -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
Michal Slávik -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného zboží či služby
Eliška MALÁ -
Vliv komunikace značky na nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kamila Prokopová