Produkt jako zdroj konkurenční výhody – Bc. Petr Podařil
Bc. Petr Podařil
Bakalářská práce
Produkt jako zdroj konkurenční výhody
Product as the source of a competitive advantage
Anotace:
Tématem bakalářské práce je pohled na produkt jako zdroj konkurenční výhody. Vybraným produktem jsou čerstvé těstoviny firmy Čerstvá pasta. Práce využívá teoretických poznatků v oblastech teorie produktu, segmentace, konkurenční výhody a marketingové komunikace. Cílem práce je formulace aktivit vedoucích ke zvýšení konkurenceschopnosti produktů firmy, zvýšení obchodního podílu firmy a upevnění pozice …víceAbstract:
The topic of the bachelor thesis is Viewing of a Product as a Source of a Competitive Advantage. The selected product for demonstration is fresh pasta produced by the company Čerstvá pasta. The bachelor thesis uses theoretical knowledge in the areas of product knowledge, segmentation, competitive advantage and marketing communication. The aim of the thesis is formulation of activities which lead to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/b6442/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Inovace výrobku pro zahraniční trh
Oldřich Knoz -
Řízení obchodní taktiky při vstupu nového produktu na trh
Karolína Jandová -
Analýza mezinárodního marketingu při vstupu na zahraniční trh
Simona Štěrbová -
Zavedení produktu na trh s důrazem na konkurenci
Adam JAHN -
Marketingová strategie a proces zavedení nového produktu na trh ve firmě JH GROUP
Vojtěch Kabeš -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Hana Pospíšilová -
Projekt segmentace zákazníků e-shopu a komunikace se zákazníky
Barbora Křístková -
Analýza marketingové komunikace na bankovním trhu a segmentace spotřebitelů v ČR
Michal Jedlička