Podpora čtenářské gramotnosti u sociálně znevýhodněných žáků – Bc. Eliška Tancošová
Bc. Eliška Tancošová
Bakalářská práce
Podpora čtenářské gramotnosti u sociálně znevýhodněných žáků
Supporting reading literacy in socially disadvantaged pupils
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou čtenářské gramotnosti u sociálně znevýhodněných žáků. Cílem mé práce je zjistit, jakým způsobem učitelé na 1. stupni základní školy podporují čtenářskou gramotnost u těchto žáků. V teoretické části čtenáře seznamuji s vymezením čtenářské gramotnosti, dále se zabývám čtenářskou gramotností v kontextu školního prostředí a tématem podpory sociálně znevýhodněných žáků …víceAbstract:
This bachelor thesis describes the problem of children literacy in socially disadvantages pupils. The aim of my thesis is to find out how teachers at the first stage of primary school support reading literacy in these pupils. In the theoretical part, I introduce the reader to the definition of reading literacy, I also deal with reading literacy in the context of the school environment and the topic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/efung/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2024
- Vedoucí: Mgr. Martin Majcík, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Karolína Hradilová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Sociální pedagogika a poradenství / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj informační a počítačové gramotnosti v nízkoprahových zařízeních pro děti a mládež
Marie Indráková -
Benefits of CLIL from the Pupil’s Perspective
Adéla Dvořáková -
Rehearsal technique in teaching a pupil with Down syndrome in one-to-one English classes
Kateřina Birková -
The development of a Romani pupil's English learning strategies after six months of tutoring
Hana Bartlová