Bc. Petr Bajsa

Diplomová práce

Marketingový mix společnosti ELA, spol. s r.o.

Ela, Ltd. marketing mix
Anotace:
Diplomová práce Marketingový mix společnosti ELA, spol. s r.o. má podat všeobecný přehled o marketingovém rozhodování v oblasti výrobku, jeho propagace, distribuce a ceny, všeobecně známých jako marketingový mix. Cílem práce je analyzovat současný marketingový mix ve společnosti ELA, spol. s r.o. a vytvořit návrhy na jeho zlepšení. Zkoumanými prvky jsou výrobek, cenová politika, distribuce a propagace …více
Abstract:
Diploma thesis ELA, Ltd. marketing mix gives the overview of taking decisions in the area of production, its promotion, distribution and price, generally known as marketing mix. The goal is to analyse the current marketing strategy in the company ELA, Ltd. and to present the plans for its improvement. The researched elements are the product, price policy, distribution and promotion.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2012
  • Vedoucí: Ing. Milan Vlček
  • Oponent: Ing. Lenka Procházková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting