Marketingový mix společnosti ELA, spol. s r.o. – Bc. Petr Bajsa
Bc. Petr Bajsa
Diplomová práce
Marketingový mix společnosti ELA, spol. s r.o.
Ela, Ltd. marketing mix
Anotace:
Diplomová práce Marketingový mix společnosti ELA, spol. s r.o. má podat všeobecný přehled o marketingovém rozhodování v oblasti výrobku, jeho propagace, distribuce a ceny, všeobecně známých jako marketingový mix. Cílem práce je analyzovat současný marketingový mix ve společnosti ELA, spol. s r.o. a vytvořit návrhy na jeho zlepšení. Zkoumanými prvky jsou výrobek, cenová politika, distribuce a propagace …víceAbstract:
Diploma thesis ELA, Ltd. marketing mix gives the overview of taking decisions in the area of production, its promotion, distribution and price, generally known as marketing mix. The goal is to analyse the current marketing strategy in the company ELA, Ltd. and to present the plans for its improvement. The researched elements are the product, price policy, distribution and promotion.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/vbatn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2012
- Vedoucí: Ing. Milan Vlček
- Oponent: Ing. Lenka Procházková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Distribuce a propagace rap music v kontextu světového a českého hudebního průmyslu
Tomáš Čech -
Trendy v oblasti propagace a distribuce hudby v ČR
Matúš Mlích -
Distribuce a propagace nového produktu vybrané firmy
Aneta Jirešová -
Marketingová propagace a distribuce jednotlivých titulů ve společnosti Bontonfilm, a. s.
Veronika Zajaczová -
Marketingový mix a společnost OKSystem a.s.
Alena Frýdlová -
"A zázrak se nekoná!" Distribuce a uvádění českého filmu ve Francii po roce 1989
Lada Žabenská -
Nástup hypermarketů na český trh, jejich vývoj a vliv na způsoby distribuce a propagace filmů na nosičích domácí zábavy
Radek ZWICKER -
Politika cen malých hotelů ve zvolené destinaci
Eduard Tumoyan