Marketingový mix společnosti ELA, spol. s r.o. – Bc. Petr Bajsa
Bc. Petr Bajsa
Master's thesis
Marketingový mix společnosti ELA, spol. s r.o.
Ela, Ltd. marketing mix
Abstract:
Diplomová práce Marketingový mix společnosti ELA, spol. s r.o. má podat všeobecný přehled o marketingovém rozhodování v oblasti výrobku, jeho propagace, distribuce a ceny, všeobecně známých jako marketingový mix. Cílem práce je analyzovat současný marketingový mix ve společnosti ELA, spol. s r.o. a vytvořit návrhy na jeho zlepšení. Zkoumanými prvky jsou výrobek, cenová politika, distribuce a propagace …moreAbstract:
Diploma thesis ELA, Ltd. marketing mix gives the overview of taking decisions in the area of production, its promotion, distribution and price, generally known as marketing mix. The goal is to analyse the current marketing strategy in the company ELA, Ltd. and to present the plans for its improvement. The researched elements are the product, price policy, distribution and promotion.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2012
Identifier:
https://is.sting.cz/th/vbatn/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 5. 2012
- Supervisor: Ing. Milan Vlček
- Reader: Ing. Lenka Procházková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Distribuce a propagace rap music v kontextu světového a českého hudebního průmyslu
Tomáš Čech -
Trendy v oblasti propagace a distribuce hudby v ČR
Matúš Mlích -
Distribuce a propagace nového produktu vybrané firmy
Aneta Jirešová -
Marketingová propagace a distribuce jednotlivých titulů ve společnosti Bontonfilm, a. s.
Veronika Zajaczová -
Marketingový mix a společnost OKSystem a.s.
Alena Frýdlová -
"A zázrak se nekoná!" Distribuce a uvádění českého filmu ve Francii po roce 1989
Lada Žabenská -
Nástup hypermarketů na český trh, jejich vývoj a vliv na způsoby distribuce a propagace filmů na nosičích domácí zábavy
Radek ZWICKER -
Politika cen malých hotelů ve zvolené destinaci
Eduard Tumoyan