Analýza sociálních sítí a jejich využití v B2B sektoru – Nam Nguyen
Nam Nguyen
Bakalářská práce
Analýza sociálních sítí a jejich využití v B2B sektoru
Analysis of Social Networking Sites and its Use in B2B Sector
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou sociálních sítí v sektoru B2B. Práce je rozdělena na dvě částí. V teoretické části jsou rozebírány sociální sítě a jejich využití pro firmu, B2B trhy a marketingové nástroje. Zjištěné poznatky jsou aplikované do praktické části. V praktické části se analyzuje vybraná společnost a odvětví, ve kterém působí. Na základě provedených analýz se následně navrhuje doporučení …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of social networking sites in the B2B sector. The thesis is divided into two parts. The theoretical part discusses social networks and their use for the company, B2B markets and marketing tools. The findings are applied to the practical part. The practical part analyses the selected company and the sector in which it operates. Based on the analysis, recommendations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Nguyen, Nam. Analýza sociálních sítí a jejich využití v B2B sektoru. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Obsah a význam sociální dimenze situační analýzy marketingové akce
Jekatěrina Zajacová -
Analýza vybrané sociální sítě a její využití v marketingové komunikaci
Jana PELÍŠKOVÁ -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Analýza využití sociálních médií v marketingové komunikaci podniku a návrh rozšíření užití sociálních sítí v marketingové strategii
Zuzana Plisková -
Analýza marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě
Dominika HALAMOVÁ -
Sociální sítě v marketingové komunikaci turismu
Alžběta Fialová -
Využití sociálních médií v marketingové komunikaci
Pavla Koutná -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová