Nadané dítě v prostředí školní třídy – Bc. Hana HRUBÁ
Bc. Hana HRUBÁ
Master's thesis
Nadané dítě v prostředí školní třídy
Gifted child in the classroom environment
Anotácia:
Cílem diplomové práce je prozkoumat spokojenost a postavení nadaných žáků v jejich školních třídách, s důrazem na porovnání zmíněných témat u nadaných žáků vzdělávaných v běžných třídách a speciálních třídách pro nadané, popř. třídách s rozšířenou výukou. V návaznosti na teoretické vymezení problematiky nadaných žáků a jejich školního prostředí byl realizován kvalitativní výzkum formou vícečetných …viacAbstract:
The purpose of this thesis is to identify the level of contentment and position of talented students in their classrooms, with emphasis on analyzing the mentioned topics of talented students educated in regular classes compared to special classes for talented ones or classes with extended education. Following the theoretical definition of the issue of talented students and their school environment …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Lucie Viktorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HRUBÁ, Hana. Nadané dítě v prostředí školní třídy. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Psychology / Psychology
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost žáků středních škol se sociálním klimatem školní třídy
Pavla Kopecká -
Spokojenost seniorů s vybranými vzdělávacími aktvitami na Univerzitě Pardubice
Tereza Černá -
Klima školní třídy
Stanislava Schöpková -
Postavení nadaného žáka v malotřídních školách Jihomoravského kraje
Hana Horáková -
Identifikace nadání a mimořádného nadání žáků běžné základní školy
Pavla Francová -
Přesnost a struktura rodičovského a učitelského posouzení schopností dětí v kontextu mimořádného nadání
Michal Jabůrek -
Hudebně nadaní žáci a jejich jazyková a komunikační schopnost
Renata Horáková -
Postoje učitelů k nadání a rozvoji nadaných dětí
Lenka Berecková
Názov
Vložil
Vložené
Práva