Vánoce na obrazovkách: programové strategie a reprezentační mechanismy – Bc. Eva Šírová
Bc. Eva Šírová
Bachelor's thesis
Vánoce na obrazovkách: programové strategie a reprezentační mechanismy
Christmas on the Screen: programming strategies and representation mechanisms
Abstract:
Předkládaná práce se zabývá reprezentací mediálního obrazu rituálu slavení vánočních svátků v Československé, resp. České televizi. Největší důraz je kladen na sledování rozdílů mezi primetimovým vysíláním, tedy mezi 19:00 a 22:00, 24. prosince, a to v letech 1980 – 1989 a také v letech 2000 – 2010. Programová schémata podrobuje zkoumání takových charakteristik, jako je žánr pořadů, časové uspořádání …moreAbstract:
This thesis is about image of ritual medial picture, it’s about celebration of Christmas in Czechoslovakia television and Czech television. The most important thing is to Compaq primetime, it means time 7p.m. – 10 p.m., on 24th December in the years 1980 – 1989 and 2000 – 2010. This thesis analyzes program chart, its genus, time organization, country of production, main programme and so on. It wals …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 1. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/vztl3/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 1. 2012
- Supervisor: PhDr. Jaromír Volek, Ph.D.
- Reader: Mgr. Pavel Sedláček
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Media Studies and Journalism
Theses on a related topic
-
Srovnání vzniku světového a českého videoartu a analýza uměleckých prací Nam June Paika a Petra Skaly
Markéta Žákovská -
Vztah obrazu a textu v postmoderní době – Médium knihy: knižní trailery a emoji poezie a překlady knih
Sabina Hauserová -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Estetika, formální postupy a experimenty s obrazem a zvukem v tvorbě Woodyho a Steiny Vašulkových
Filip Sikora -
Psychologické a sociologické aspekty působení elektronických médií, vliv na životní styl a hodnotové a postojové orientace
Anastasiya Tretyakova -
Ekonomický provoz a sociální poměry herců a dramatiků shakespearovského a novodobého divadla The Globe s přihlédnutím k dobám moru a koronaviru
Tereza Šlesingerová -
Ekonomické a společenské aspekty dálnic se zaměřením na srovnání nákladnosti výstavby v ČR a sousedních státech
Tomáš Vontor -
Spotřebitelé Generace Z a smart maloobchod v České republice: společenské a ekonomické výzvy
Karolína Urbanovská