Senioři jako cílová skupina pro neziskové subjekty – Kateřina ADAMOVÁ
Kateřina ADAMOVÁ
Bakalářská práce
Senioři jako cílová skupina pro neziskové subjekty
Seniors as a Target Group for Non-profit Company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá specifiky neziskových organizací a analýzou situace neziskových organizací pro seniory v hlavním městě Praha. Konkrétně jsou cílovou skupinou jsou aktivní senioři, kteří sami mají zájem o smysluplné trávení volného času. Na základě zmapování sociální situaci seniorů v Praze, získání přehledu o jejich aktuálních možnostech volnočasových aktivit a jejich představ o trávení …víceAbstract:
This thesis deals with the specifics of non-profit organization and analysis of the situation of non-profit organizations for the elderly in the capital Prague. The target group are active seniors who are interested in meaningful leisure activities. Based on the mapping of the social situation of older people in Prague, and an overview of their current leisure time activities and their expectation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2012
Zveřejnit od: 24. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ADAMOVÁ, Kateřina. Senioři jako cílová skupina pro neziskové subjekty. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybrané neziskové organizace
Arnošt Petráček -
Marketingový mix vybrané střední odborné školy
Jaroslav Špička -
Marketingový mix Podkrušnohorského technického muzea
Monika Chloubová -
Marketingový mix neziskové organizace Ponton
Ilona PŘIBÁŇOVÁ -
MARKETINGOVÝ A KOMUNKAČNÍ MIX VYBRANÉ KULTURNÍ UDÁLOSTI
Eliška Zukalová -
Marketingový mix ALCEDA - středisko volného času Vsetín
Gabriela ZÁHOROVSKÁ -
Marketingový mix hradu Lukova
Petra Bystroňová -
Optimalizace on-line nástrojů marketingové mixu pro neziskovou akci Vyšehradský Voříšek
Mikolášková Mikolášková