Jan Urban
Bachelor's thesis
Komunikační strategie organizace
Communication strategy of the company
Abstract:
Práce se zabývá návrhem a následnou realizací komunikační strategie vybraného programu společnosti, která se zabývá poskytováním úvěrových a nebankovních finančních služeb. Cílem práce je návrh komunikační strategie konkrétního produktu a následné zhodnocení z hlediska efektivity zvoleného komunikačního mixu po jeho zavedení. S využitím literární rešerše jsou představena teoretická východiska zvoleného …moreAbstract:
This thesis deals with suggestion and its following execution of communication strategy on selected program of a company. This strategy is aimed on processing of loan and non-bank related functions. The main goal of this thesis is to design a communication strategy of a concrete product and to analyze it by its efectivity on communication mix after the product introduction. My thesis is divided into …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 3. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Kvasničková Stanislavská, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Komunikační strategie územních samospráv (Komunikační strategie města Plzně)
Adriana JAROŠOVÁ -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Komunikační strategie inovačního ekosystému Moravskoslezského kraje
Petr Spěvák
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights