UX a UI design softwarového nástroje pro komunikaci termokamery a PC – Kateřina BARTÁKOVÁ
Kateřina BARTÁKOVÁ
Bakalářská práce
UX a UI design softwarového nástroje pro komunikaci termokamery a PC
UX and UI design of software tool for communication between thermographic camera and PC
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na tvorbu user experience a user interface designu aplikace. Jedná se o tvorbu designu, který je zaměřený především na uživatele. V teoretické části autor vysvětlil základní pojmy spojených s designem aplikací a jejich porovnáním. Následně definoval human-centered design process a funkci a použití termokamery při výuce. V praktické části autor využil polostrukturovaný dotazník …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the creation of user experience and user interface design of the application. It is the creation of a design that is focused primarily on users. In the theoretical part, the author explained the basic concepts associated with the design of applications and their comparison. The author then defined the human-centered design process and the function and use of the thermal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Tomáš Jakeš, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BARTÁKOVÁ, Kateřina. UX a UI design softwarového nástroje pro komunikaci termokamery a PC. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Přírodovědná studia / Informatika se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Počítačové hry se středověkou tematikou ve výuce dějepisu
Daniel Preisler -
Využití počítačových nástrojů ve výuce českého jazyka na SŠ
Zlata Zemánková -
Využití počítačové hry Minecraft ve výuce žáků na základních školách
Tomáš Reibl -
Využití konverzační umělé inteligence ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ
Adam König -
Efektivita využití e-learningu ve výuce počítačových sítí
Taťána HONKYŠOVÁ -
Design obalu průmyslového výrobku z hlediska grafického designu. Design obalů zahradnického sortimentu. (Obaly osiva a rostlin.)
Šárka GIGALOVÁ -
Design instruovaný surrealismem. K problému vztahu surrealismu a grafického designu
Tereza Vaidová -
Grafika a prostor
Tereza Hendrychová