Optimalizace procesu onboardingu zaměstnanců z Generace Z – Hoang Linh Nguyen
Hoang Linh Nguyen
Bachelor's thesis
Optimalizace procesu onboardingu zaměstnanců z Generace Z
Optimising the onboarding process for Generation Z employees
Anotácia:
Generace Z se v blízké budoucnosti stane převládající většinou pracovní síly. Tato generace má specifické pracovní charakteristiky a potřeby, které je třeba zohlednit při optimalizaci onboardingových procesů. Aktuální onboardingové postupy nejsou pro generaci Z uspokojivé, což může vést k dlouhodobé pracovní nespokojenosti, zhoršení duševního zdraví a snížení jejich výkonu. Bakalářská práce se zabývá …viacAbstract:
Over time, Generation Z will become the majority of the workforce. This generation has specific work characteristics and values that need to be considered when optimising onboarding processes for this cohort. Current onboarding practices are not satisfactory for Generation Z, which can lead to long-term job dissatisfaction, poor mental health and reduced performance. This bachelor thesis is proposing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93818
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
- Vedúci: Veronika Motlová
- Oponent: Jana Gašková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93818
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh na uspořádání bazaru oblečení na podporu udržitelné módy a nákupy z fast fashion řetězců generace Z v Uherském Hradišti
Veronika Miklášová -
Komparace požadavků generace X a generace Z na pracovní místa
Aneta Chalupová -
Teorie nakupování a vliv pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování generace X a Z v oblasti eCommerce
Petr Košťál -
Komparace sociálních dovedností s ohledem na využívání sociálních sítí u generace X a generace Z
Šárka PECHOUŠOVÁ -
Analýza komunikace a vnímání značky Jack Daniel’s v ČR z pohledu generace Z
Daniel Provazník -
Vinylová subkultura a její specifický způsob konzumace hudby v konfrontaci s charakteristikami generace Z
Anežka GAVENDOVÁ -
Optimalizace zarovnání dat z next-generation sekvenování
Vojtěch Šalanda -
Optimalizace webových stránek
Tomáš Tyl