Bc. Jan Vrána

Master's thesis

Smyslový marketing: význam formy prezentace produktu na rozhodování spotřebitele

Sensory Marketing: the Impact of Product Presentation Form on Consumer Decision Making
Abstract:
Vrána, J. Smyslový marketing: význam formy prezentace produktu na rozhodování spotřebitele. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020.Tato diplomová práce se zabývá problematikou smyslového marketingu. Cílem práce je s využitím neurovědních nástrojů zjistit význam formy prezentace (elektronické a fyzické) produktu (opakovatelně použitelné lahve na vodu) na rozhodování spotřebitele a …more
Abstract:
Vrána, J. Sensory Marketing: the Impact of Product Presentation Form on Consumer Decision Making. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2020.This thesis is focused on sensory marketing and its goal is to determine the significance of product (reusable water bottles) presentation form (electronic and physical) regarding consumer decision making using neuroscientific methods. Furthermore, another …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta