Marie HORVÁTHOVÁ
Master's thesis
Grafickou cestou metodicky
Some of the Graphic Art in Methodology
Abstract:
Tato studijní opora je určena začínajícím učitelům výtvarné výchovy, může prospět i studentům výtvarného oboru. Text poskytuje informace o historii grafiky, o tom, jak správně vést hodinu výtvarné výchovy s grafickými technikami a jak má být učitel připraven. Dočtete se zde o práci pedagoga a jeho roli ve výtvarné výchově, dozvíte se, jaký by měl pedagog být a co by měl umět vyčíst z výtvarných prací …moreAbstract:
This study support is designed for trainee teachers of art, however, it could also be beneficial to students studying in the area of art. The text provides information about the history of graphics (graphical design), how to effectively deliver art lessons with graphic techniques and details of how a teacher should be prepared for such lessons. The article provides information about the work of a pedagogue …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 3. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Alois Kračmar
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HORVÁTHOVÁ, Marie. Grafickou cestou metodicky. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / field:
Primary School Teacher Education / Teaching in Primary Schools
Theses on a related topic
-
Osobnostní rozvoj pedagoga volného času
Andrea Guerrerová -
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ