Hry pro rozvoj komunikace třídního kolektivu – Marcela Lišková
Marcela Lišková
Diplomová práce
Hry pro rozvoj komunikace třídního kolektivu
Games for the Development of Class Collective Communication
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zabývá zapojením her, jež rozvíjí komunikaci v třídním kolektivu. V teoretické části této práce bude vymezena komunikace, kde budou dále popsány typy komunikace, se kterou se můžeme ve škole setkat. Třídní kolektiv, ke kterému patří klima školy a klima třídy a také pojem hra, jeho dělení a příklady her. Po teoretické části přejdeme na charakteristiku metodologie výzkumu …víceAbstract:
The present thesis deals with the involvement of games that develop communication in the classroom team. In the theoretical part of this thesis, communication will be defined, where the types of communication that can be encountered in school will be further described. The classroom collective, which includes the school climate and the classroom climate as well as the concept of play, its division …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Lišková, Marcela. Hry pro rozvoj komunikace třídního kolektivu. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Klima třídy a jak je možno jej pozitivně ovlivnit
Zuzana Holá -
Zdravé a bezpečné klima třídy v primárním vzdělávání
Karolína LEHKÁ -
Klima školní třídy vybrané střední odborné školy
Eva Mertová -
Klima školní třídy v primární škole
Alena Zbořilová -
Klima druhé třídy ZŠ v kontextu rizikového chování
Veronika Mišunová -
Role učitele a žáka ve výuce zlomků klasickou a Hejného metodou
Tereza Bendová -
Role asistenta pedagoga ve třídě se žákem s PAS na 1. stupni ZŠ
Klára Jaborníková -
Protináboženské předsudky žáků 9. tříd ZŠ: Role religionistické gramotnosti při utváření postojů
Radim Schottl