Marketingová koncepce průmyslového podniku – Petra Losová
Petra Losová
Bachelor's thesis
Marketingová koncepce průmyslového podniku
Marketing Concept of Industrial Company
Anotácia:
Předmětem práce je analýza a návrh marketingové koncepce. První část je zaměřena na pochopení marketingových pojmů a zejména porozumění marketingové koncepci, marketingových nástrojů a marketingového a komunikačního mixu. V další části je zpracován marketingový a komunikační mix fiktivní firmy a analýza prostředí firmy. Na základě této analýzy je navržena vhodná marketingová koncepce.Abstract:
The object of this work is the analysis and design of marketing concepts. The first part focuses on the understanding of marketing concepts and particular understanding of marketing concepts, marketing tools and marketing and communication mix. The next section elaborates the marketing and communication mix fictitious companies and analysis of the company. On the basis of this analysis is designed …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/104559
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedúci: Andrea Sikorová
- Oponent: Stanislav Kubica
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LOSOVÁ, Petra. \textit{Marketingová koncepce průmyslového podniku}. Online. Bakalárska práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/81m0qd/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíBachelor programme / odbor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový mix vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Terezie Kowolowská -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový mix vybrané firmy
Nikola Vavřičková -
Marketingový mix vybraného podniku
Lenka Pavlová -
Marketingový mix společnosti Kluge & Co
Svobodová Svobodová -
Marketingový mix vybrané prodejny
Natálie Švihálková