Historické premeny konštrukcií genderových stereotypov v lifestylovych časopisoch – Bc. Silvia Galgonová
Bc. Silvia Galgonová
Diplomová práce
Historické premeny konštrukcií genderových stereotypov v lifestylovych časopisoch
Historical Changes of the Constructions of Gender Stereotypes in lifestyle Magazines
Abstract:
ABSTRACT This thesis focuses on constuction of gender stereotypes in lifestyle womens magazines, specifically in weekly paper Slovenka: List paní a dívek from the era of First Czechoslovakian republic and contemporary weekly paper Slovenka. The research is concentrated on the volume 5 of the magazine Slovenka: List paní a dívek corresponding to the year 1935 and the volume 57 of the magazine Slovenka …víceAbstract:
ANOTÁCIA Táto práca sa zaoberá problematikou konštrukcie genderových stereotypov v ženských lifestylových magazínoch, konkrétne v prvorepublikovom týždenníku Slovenka: List paní a dívek a súčasnom týždenníku Slovenka. Výskum sa zameral na 5. ročník časopisu Slovenka: List paní a dívek vychádzajúci v roku 1935 a 57. ročník časopisu Slovenka vychádzajúci v roku 2004. Prostredníctvom metódy obsahovej …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 1. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lkqxn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2007
- Vedoucí: PhDr. Jaromír Volek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Genderové reprezentace v reklamách v ženských a mužských časopisech
Alžběta Možíšová -
Gender v reklamě – analýza slevového portálu Vykupto.cz
Pavla Lokajová -
Genderové nerovnosti a stereotypy v reklamě: 40 let od vydání Goffmanova díla Gender Advertisements
Tereza ŠAFAŘÍKOVÁ -
Gender a reklama v ČR
Lucia Petroniová -
Gendrové stereotypy v reklamě - reklama v průběhu 20. století se zaměřením na gendrové stereotypy
Michaela RUSÍNOVÁ -
Gender v reklamě a proměny jeho zobrazování v lifestylových magazínech od 90.let do současnosti
Martina Dvořáčková