Bc. Natálie Blahová

Master's thesis

Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování

Fashion Marketing of the Internet – Set of Case Studies and their Content and Form Processing
Abstract:
Tato diplomová práce je nástinem podstatných oblastí marketingu a fashion marketingu, s jeho četnými specifiky, určeným profesionálům z oblasti módního průmyslu. Jsou zde rozebrány pojmy obecné pojmy marketingu, jako jsou marketingový mix a marketingový komunikační mix, a zapojení Internetu v marketingu a jeho důležitá role v dnešním světě. Z oborového pohledu jsou vysvětleny slova fashion a móda, …more
Abstract:
This thesis is an overview of important areas of marketing and fashion marketing, with its numerous specifics relevant to professionals from fashion industry. This thesis explains the concepts of general marketing terms such as marketing mix and marketing communication mix as well as employment of internet in marketing and its crucial role in today’s world. From the field’s viewpoint, it includes explanation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2013
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: PhDr. Ladislav Lašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní