Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování – Bc. Natálie Blahová
Bc. Natálie Blahová
Diplomová práce
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Fashion Marketing of the Internet – Set of Case Studies and their Content and Form Processing
Anotace:
Tato diplomová práce je nástinem podstatných oblastí marketingu a fashion marketingu, s jeho četnými specifiky, určeným profesionálům z oblasti módního průmyslu. Jsou zde rozebrány pojmy obecné pojmy marketingu, jako jsou marketingový mix a marketingový komunikační mix, a zapojení Internetu v marketingu a jeho důležitá role v dnešním světě. Z oborového pohledu jsou vysvětleny slova fashion a móda, …víceAbstract:
This thesis is an overview of important areas of marketing and fashion marketing, with its numerous specifics relevant to professionals from fashion industry. This thesis explains the concepts of general marketing terms such as marketing mix and marketing communication mix as well as employment of internet in marketing and its crucial role in today’s world. From the field’s viewpoint, it includes explanation …víceKlíčová slova
Marketingový Mix Marketingový Komunikační Mix Reklama Podpora Prodeje Osobní Prodej Direct Marketing Public Relations Fashion Marketing Móda Fashion Internet Internetový Marketing Design Na Internetu Web Facebook Direct Email Banner Online PR Marketing Mix Marketing Communication Mix Promotion Sales Promotion Personal Selling Vogue Internet Marketing Design On The Internet Online PR
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/y6qfb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova