Analýza masmediální komunikace na dětských televizních stanicích – Martina Hubařová
Martina Hubařová
Bakalářská práce
Analýza masmediální komunikace na dětských televizních stanicích
Analysis of massmedia communication on children's television networks
Anotace:
Tato bakalářská práce má za cíl analyzovat masmediální komunikaci na dětských stanicích českého televizního trhu v letech 2011-2018. V teoretické části práce představuje pojmy dítě, masmédia, televize a reklama, které uvádí ve vzájemných souvislostech. Následuje metodická část práce. Ta pojednává o vybraných datech, metodách analýzy dat a výzkumných omezeních. Praktická část se věnuje třem vybraným …víceAbstract:
The aim of the submitted bachelor’s degree thesis is to analyse massmedia communication on children’s television networks between the years 2011-2018. In the theoretical part of the thesis, the following terms and the features their share: child, massmedia, television and advertisement. The second part of the thesis is methodical. Selected data, methods of their analysis and limitations of the research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 2. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78222
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2019
- Vedoucí: Daria Gunina
- Oponent: Tomáš Kincl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78222
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Televizní stanice pro děti Déčko
Anna BRUŠTÍKOVÁ -
Kontroverze násilí v televizním vysílání se zaměřením na výstupy Rady pro rozhlasové a televizní vysílání
Michaela Blažeková -
Marketingová komunikace televizního pořadu Autosalon
Jan Albrecht -
Analýza účinosti nástrojů komunikace se zákazníkem
Miroslava Padrtová -
Vliv typu osobnosti na pojetí marketingové komunikace
Lucie Štrosová -
Vliv televize na psychický vývoj dítěte předškolního věku
Marie Damborská -
Psychological and ethical Issues of child-focused advertising
Tamila Khodjaeva