Eva Štrnáľová
Master's thesis
Produktová politika
Product Marketing
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na evaluaci produktového portfolia obchodní společnosti. Prostřednictvím produktové komunikace, analýzy životního cyklu produktu a determinaci zákaznické skupiny je vytvořen návrh spočívající v diverzifikaci sortimentu o novou produktovou skupinu sportovní kosmetiky, jež představuje reálný podklad pro její implementaci.Abstract:
The final work shows the evaluation of the product portfolio of the company. Through the product communication, the analysis of the product life cycle and the determination of the customer group it is arranged the final proposal of the diversification of the assortment of a new product group of the sports cosmetics that represents the real basis for its implementation.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2011
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Vokáčová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Czech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
null
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights