Projekt marketingové komunikace stomatologické kliniky Stomma, s.r.o. – Bc. Michaela Klencová, DiS.
Bc. Michaela Klencová, DiS.
Diplomová práce
Projekt marketingové komunikace stomatologické kliniky Stomma, s.r.o.
Marketing Communication Project of the Dental Clinic Stomma, s.r.o.
Anotace:
Cílem diplomové práce je předložit projekt marketingové komunikace zaměřený na posílení image stomatologické kliniky Stomma, s.r.o. V rámci analytické části byly zpracovány analýzy, konkrétně PEST analýza, analýza konkurenčního prostředí, benchmarking, analýza vnitřního prostředí, SWOT analýza a projektové řízení. Pomocí dotazníkového šetření bylo zjišťováno povědomí pacientů o možnosti ortodontické …víceAbstract:
The aim of the Diploma thesis is to present a marketing communication project focused on strengthening the image of the dental clinic Stomma, ltd. Within the analytical part, analysis, specifically PEST analysis, analysis of the competitive environment, benchmarking, analysis of the internal environment, SWOT analysis and project management have been processed. Using a questionnaire, patient awareness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Klencová, Michaela. Projekt marketingové komunikace stomatologické kliniky Stomma, s.r.o.. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Management ve zdravotnictví / Management ve zdravotnictví
Práce na příbuzné téma
-
Komparativní analýza marketingové komunikace vybraných kardiologických zdravotnických zařízení
René Molnár -
Marketingová komunikace a PR zdravotnického zařízení
Kateřina Kozlová -
Marketingová komunikace zdravotnického zařízení
Hana LUJCOVÁ -
Integrovaná marketingová komunikace zdravotnického zařízení - synergický efekt jednotlivých nástrojů
Lucie Filipová -
Projekt marketingové komunikace zdravotnické organizace s využitím principů podpory propagace zdravotní péče firmy Baťa a.s. do roku 1945
Lukáš Staněk -
Prostředky marketingové komunikace - Nemocnice Kadaň, s.r.o.
Karel Schutt -
Marketingová komunikace v neziskové organizaci
Michaela Nováková -
Specifika marketingové komunikace zdravotnického zařízení
Tereza Novotná