Event management v interní marketingové komunikaci podniku – Bc. Barbora Syrová
Bc. Barbora Syrová
Diplomová práce
Event management v interní marketingové komunikaci podniku
Event management in the internal marketing communication of a company
Anotace:
Hlavním tématem diplomové práce je event management v interní marketingové komunikaci podniku. Interní event marketing je v současné době velice oblíbeným komunikačním nástrojem, zaměřený především na emocionální stránku cílové skupiny. Autorka v první části této práce shrnula základní charakteristiky event marketingu, specifikovala jednotlivé druhy eventů, jejich zahrnutí do komunikačního mixu firmy …víceAbstract:
The main topic of this Diploma Thesis is Event management in the internal marketing communication of a company. Internal Event Marketing is currently a very popular communication tool which focuses mainly on the emotions of the target group. The first part of this Diploma Thesis summarizes the basic characteristics of event marketing, specifies different types of event and their inclusion in the communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/l7ln7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2016
- Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Event management - uvedení nového výrobku na trh
Hana Horáková -
Využití event marketingu pro podporu interní komunikace v organizaci
Markéta SOUKUPOVÁ -
Event marketing management
Matěj Buďárek -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Hotelovy event management: projekt konference
Klára Černá -
Event marketing a management vybraného podniku
Nikola Palivcová -
Event management firmy Johann W
Petra Beránková -
Event marketing jako nástroj pro rozvoj města
Andrea Rubínová