Strategické chování e-commerce podniků z pohledu zákazníka – Bc. Vladimír Vančata
Bc. Vladimír Vančata
Diplomová práce
Strategické chování e-commerce podniků z pohledu zákazníka
Strategic behaviour of e-commerce companies from the perspective of the customer
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na strategické chování e-commerce podniků z pohledu zákazníka v oblasti prodeje elektroniky, konkrétně mobilních telefonů. Práce je rozdělená na dvě části, a to na teoretickou a empirickou. V teoretické práci jsou uvedeny odborné vysvětlení ohledně elektronického obchodování, strategického řízení a online nákupního chování zákazníka v e-commerce. Veškeré termíny jsou převzaté …víceAbstract:
The thesis focuses on the strategic behaviour of e-commerce companies from the perspective of the customer in the field of electronics sales, specifically mobile phones. The thesis is divided into two parts, namely theoretical and empirical. In the theoretical work, expert explanations are given regarding e-commerce, strategic management and online customer buying behaviour in e-commerce. All the terms …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2024
- Vedoucí: Ing. Veronika Svatošová, Ph.D.
- Oponent: Jaroslava Rajchlová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VANČATA, Vladimír. \textit{Strategické chování e-commerce podniků z~pohledu zákazníka}. Online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a~mezinárodních studií. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/846m24/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMagisterský studijní program:
Regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Online Shopping: How Customers See it
Nithish Sankarabhattar Ayyappan -
Exploring factors that influence consumers’ online shopping behavior via e-commerce platforms in Vietnam: The case of Shopee
Quynh Chau Ngo -
Consumer Behaviour Towards Online Shopping of Fashion from Foreign Countries for a Population Between 18 and 25 Years Old
Alice Berthuy -
Factors Affecting Consumer Behavior - Online Shopping in the USA
Abdurrahim Dehgani -
Vliv online prostředí na nákupní chování generace alfa
Pavlína Jurmanová -
Vliv online reklamy na nákupní chování českých spotřebitelů
Vlasta Sedláková -
Vliv sociálních a psychologických faktorů na online nákupní chování
Helena Marie-Anna Szostková -
Demystifying Search Engine Optimization-Online Retargeting Bond
Nijat Alizada