Strategické chování e-commerce podniků z pohledu zákazníka – Bc. Vladimír Vančata
Bc. Vladimír Vančata
Master's thesis
Strategické chování e-commerce podniků z pohledu zákazníka
Strategic behaviour of e-commerce companies from the perspective of the customer
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na strategické chování e-commerce podniků z pohledu zákazníka v oblasti prodeje elektroniky, konkrétně mobilních telefonů. Práce je rozdělená na dvě části, a to na teoretickou a empirickou. V teoretické práci jsou uvedeny odborné vysvětlení ohledně elektronického obchodování, strategického řízení a online nákupního chování zákazníka v e-commerce. Veškeré termíny jsou převzaté …moreAbstract:
The thesis focuses on the strategic behaviour of e-commerce companies from the perspective of the customer in the field of electronics sales, specifically mobile phones. The thesis is divided into two parts, namely theoretical and empirical. In the theoretical work, expert explanations are given regarding e-commerce, strategic management and online customer buying behaviour in e-commerce. All the terms …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 29. 1. 2024
- Supervisor: Ing. Veronika Svatošová, Ph.D.
- Reader: Jaroslava Rajchlová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VANČATA, Vladimír. \textit{Strategické chování e-commerce podniků z~pohledu zákazníka}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Regional Development and International Studies. 2023. Available from: https://theses.cz/id/846m24/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendel University in Brno
Faculty of Regional Development and International StudiesMaster programme:
Regional Development
Theses on a related topic
-
Online Shopping: How Customers See it
Nithish Sankarabhattar Ayyappan -
Exploring factors that influence consumers’ online shopping behavior via e-commerce platforms in Vietnam: The case of Shopee
Quynh Chau Ngo -
Consumer Behaviour Towards Online Shopping of Fashion from Foreign Countries for a Population Between 18 and 25 Years Old
Alice Berthuy -
Factors Affecting Consumer Behavior - Online Shopping in the USA
Abdurrahim Dehgani -
Vliv online prostředí na nákupní chování generace alfa
Pavlína Jurmanová -
Vliv online reklamy na nákupní chování českých spotřebitelů
Vlasta Sedláková -
Vliv sociálních a psychologických faktorů na online nákupní chování
Helena Marie-Anna Szostková -
Demystifying Search Engine Optimization-Online Retargeting Bond
Nijat Alizada