Návaznost učebnic českého jazyka na druhém stupni základní školy – Bc. Kateřina PRINCOVÁ
Bc. Kateřina PRINCOVÁ
Master's thesis
Návaznost učebnic českého jazyka na druhém stupni základní školy
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá ročníkovou návazností učiva českého jazyka v učebnicové řadě nakladatelství Fraus. Konkrétně je zkoumána návaznost jazykové a komunikační a slohové části učebnic českého jazyka pro druhý stupeň základní školy. Dále je sledováno propojení jednotlivých složek předmětu český jazyk a literatura a také mezipředmětové vazby.Abstract:
This paper deals with the level coherence progress in the Czech lower-secondary textbook series created by Fraus Publishing. The main objective is to analyse the level progress in the linguistic and also in the stylistic part of the textbook series. The paper also studies the cross-curriculum connections found in the series.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Růžena Písková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PRINCOVÁ, Kateřina. Návaznost učebnic českého jazyka na druhém stupni základní školy. Plzeň, 2021. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Basic Schools / AJ-ČJ
Theses on a related topic
-
Didaktické funkce nonverbálních prvků jako prostředek transformace učiva v učebnicích zeměpisu pro 2. stupeň základní školy
Tereza Labajová -
Inkluze žáků se zdravotním postižením na malotřídních školách a na 1.stupni ZŠ - srovnání školního roku 2006/2007 a 2015/2016.
Danuše Kupková -
Vzdělávací aktivity distanční výuky na 2.stupni ZŠ ve školním roce 2020/2021
Martina CHVÁLOVÁ -
Přechod žáka s SPU z 1. stupně ZŠ na 2. stupeň
Jana Straková -
Reflexe 2. světové války v beletrii a filmu a audiovizuálních médiích jako zdroj pro badatelsky orientovanou výuku dějepisu na 2. stupni ZŠ
Jesika Freibergová -
Obsahová analýza učebnicových řad v předmětu občanská výchova a jejich komparace
Barbora ŽABENSKÁ -
Analýza učebnic dějepisu pro 2. stupeň základních škol z hlediska klíčových kompetencí
Anna Fenclová -
Analýza vzdělávací oblasti výchova ke zdraví v didaktickém aparátu učebnic primární školy
Markéta Hrozová