Loutka jako pomocník při výchově a vzdělávání dětí na I. stupni ZŠ – Lenka KLIMKOVÁ SVOBODOVÁ
Lenka KLIMKOVÁ SVOBODOVÁ
Diplomová práce
Loutka jako pomocník při výchově a vzdělávání dětí na I. stupni ZŠ
The puppet as a helper in the upbringing and education of children in the primary school
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na loutku jako pomocníka ve výchově a vzdělávání. V teoretické části pojednává o loutce, její typologii, využití při rozvoji komunikačních dovedností a slovní zásoby. Dále seznamuje s charakteristikou dítěte mladšího školního věku a jeho komunikací. Zmiňuje se o osobnosti pedagoga, jeho předpokladech, zda může využít loutku k práci, a o komunikačních schopnostech pedagoga …víceAbstract:
The thesis is focused on the puppet as a helper in education. The theoretical part deals with the puppet, its typology, use in the development of communication skills and vocabulary. The article introduces the characteristics of younger school age child and his communications. He talks about the personality of the teacher, his assumptions that may use the puppet to work on communication skills and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2016
Zveřejnit od: 6. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: MgA. Hana Volkmerová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KLIMKOVÁ SVOBODOVÁ, Lenka. Loutka jako pomocník při výchově a vzdělávání dětí na I. stupni ZŠ. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ