Jiří Bílek
Bakalářská práce
Product Placement in Filmen
Product Placement in movies
Abstract:
The Work is concerned with marketing theme Product Placement. In tehoretical part will be characterized variants and strategys of Product Placement. In practical part will be analyzed movies "Casino Royal" and "Rafťáci".Abstract:
Práce se zabývá marketingovým fenoménem Product Placement. V teoretické části je nastíněna historie, varianty a strategie tohoto fenoménu a v části praktické je provedena analýza filmů "Casino Royal" a "Rafťáci".Klíčová slova
Product Placement
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 5. 2008
- Vedoucí: PhDr. Jan Čapek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bílek, Jiří. Product Placement in Filmen. Pardubice, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Německý jazyk pro hospodářskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková -
Product placement ve filmech Marvel Cinematic Universe
Eliška Filípková -
Product placement jako marketingový nástroj v současném filmu
Anastasia Shulpina -
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
Kristina Jančaříková -
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
Michaela Tesařová -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Tereza Nováková -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Hana Züglerová -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Tereza Veldová