Komunikační strategie vybraného podniku – Bc. David Chalupa
Bc. David Chalupa
Diplomová práce
Komunikační strategie vybraného podniku
Communication strategy of the chosen company
Anotace:
Cílem diplomové práce je analyzovat, navrhnout a implementovat efektivní komunikační strategii pro společnost JAWA MOTO spol. s r. o., která se zabývá výrobou motocyklů. Práce začíná teoretickým přehledem marketingové komunikace a jejích základních prvků. V praktické části je provedena analýza současné komunikační strategie společnosti a identifikace potenciálních zlepšení. Na základě získaných informací …víceAbstract:
The purpose of the master's thesis is to analyze, design, and implement an effective communication strategy for JAWA MOTO spol. s r. o., a motorcycle manufacturer. The thesis begins with a theoretical overview of marketing communication and its basic elements. In the practical part, an analysis of the company's current communication strategy is carried out and potential improvements are identified …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Chalupa, David. Komunikační strategie vybraného podniku. Liberec, 2023. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Specifika komunikační strategie pro environmentální podnikání a neziskové organizace
Karolína Ševčíková -
Návrh inovace reklamy e-shopu na platformě Facebook Business Manager
Ondřej Richter -
Efektivita online marketingu na příkladu realitního developera
Kateryna Malyk -
Optimalizace online marketingové strategie obchodu se sportovním vybavením
Veronika Podhorská -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Karolína Martínková -
Nástroje digitálneho marketingu a Google Analytics
Eva Porkertová -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová
Název
Vložil
Vloženo
Práva