Prožívání u dívek s poruchou příjmu potravy ve vztahu ke školnímu prostředí – Mgr. Renata Reichlová
Mgr. Renata Reichlová
Bachelor's thesis
Prožívání u dívek s poruchou příjmu potravy ve vztahu ke školnímu prostředí
Experiencing in girls with mental eating disorders in school context
Abstract:
Bakalářská práce „Prožívání u dívek s poruchou příjmu potravy ve vztahu ke školnímu prostředí“ pojednává o psychickém stavu dívek s poruchami příjmu potravy. Teoretická část se zabývá psychickými pochody, vnímaným vlivem školy, spolužáků a učitelů na dívky trpící jakoukoliv poruchou příjmu potravy. Práce popisuje působící faktory, příčiny, průběh, důsledky a jiné komplikace poruch příjmu potravy. Dále …moreAbstract:
Bachelor thesis „Experiencing in girls with mental eating disorders in school context“ deals with psychological state of girls with eating disorders. Theoretical part analyses the mental issues of girls suffering from any type of eating disorder and it also depicts the perceived impact of a school, classmates and teachers. The thesis depicts causing factors, reasons, development, results and different …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/n67pq/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2015
- Supervisor: Mgr. Tereza Škubalová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Pedagogické asistentství anglického jazyka a literatury pro základní školy
Theses on a related topic
-
Minimální preventivní program na základní škole a speciálních zařízeních
Marta Valentová -
TEACCH program a jeho využití při edukaci žáků s diagnózou PAS na vybraných ZŠ speciálních
Jitka SUCHOMELOVÁ -
Preventivní programy Policie ČR při řešení sociálně patologických jevů žáků ZŠ
Lucie MOLČANOVÁ -
Využití metodiky 3A při analýze výukového programu na téma demokracie v antickém Řecku v 5. a 6. ročníku ZŠ
Tereza Šťastná -
Poruchy příjmu potravy se zaměřením na mentální anorexii a mentální bulimii
Tatiana Lialina -
Poruchy příjmu potravy u chlapců (adolescentů)
Žaneta Linhartová -
Poruchy příjmu potravy u žáků a studentů ve věku od 15 do 18 let v Praze
Adéla Vlachová -
Poruchy příjmu potravy: informovanost učitelů na 2. stupni základních škol
Lucie Burešová