Obsahová analýza inzerce v magazínu Marianne Bydlení – Bc. Tereza Minářová
Bc. Tereza Minářová
Master's thesis
Obsahová analýza inzerce v magazínu Marianne Bydlení
The Content Analysis of Advertisement in the Magazine Marianne Bydlení
Abstract:
Tato diplomová práce zkoumá množství a druh reklamy v časopisu Marianne Bydlení v letech 2016 - 2020 a zároveň zjištění, jak je inzerce vnímána čtenáři. Teoretická část práce popisuje oblast periodic-kého tisku a pozornost je také kladena na reklamu, její vývoj, funkci, druhy a specifika tištěné rekla-my. Praktická část představuje vybraný magazín, popis jeho konkurence a výsledky provedeného vý-zkumu …moreAbstract:
This diploma thesis examines the amount and type of advertising in the magazine Marianne Bydlení in the years 2016 - 2020 and at the same time finding out how advertising is perceived by readers. The theoretical part of the thesis describes the area of periodicals and attention is also paid to advertising, its development, function, types and specifics of printed advertising. The practical part presents …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MINÁŘOVÁ, Tereza. \textit{Obsahová analýza inzerce v magazínu Marianne Bydlení}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Available from: https://theses.cz/id/861l1t/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Minářová, Tereza. Obsahová analýza inzerce v magazínu Marianne Bydlení. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Bulharská národnostní menšina ve střední Evropě a její periodický tisk (lingvistická analýza titulků)
Veronika Gulyásová -
Legální regionální periodický tisk na Pardubicku v období Protektorátu Čechy a Morava 1939-1945
Kateřina Koutná -
Periodický tisk na Českobudějovicku v období 1945 - 1947
Jana SPADERNOVÁ -
Vývoj tištěných médií od knihtisku po digitální tisk
Tereza Išková -
Periodický tisk na Prachaticku v meziválečném období
Lenka KARVÁNKOVÁ -
Prostředky využívané v tiskové reklamě k přilákání pozornosti spotřebitele se zaměřením na periodický tisk
Petra Pémová -
Tvorba digitálních kampaní pro vybranou firmu a optimalizace za pomocí web analytických nástrojů
Matyáš Baťha -
Praktické využití Web Intelligence
Jan Hnízdil