Online strategie módního e-shopu – Bc. Marie Greplová
Bc. Marie Greplová
Diplomová práce
Online strategie módního e-shopu
The Online Strategy of a fashion E-shop
Anotace:
Cílem diplomové práce je navrhnout efektivní online strategii pro módní e-shop Fashion Intimate.cz se zaměřením především na prodej podprsenek. Teoretická část mapuje nejdů-ležitější teoretické poznatky z oblasti online komunikaci, nástroje online komunikace, mo-dely nákupního chování a specifika fashion marketingu. Praktická část je věnována společ-nosti Fashion Intimate.cz a nastavení jejich e-shopu …víceAbstract:
The aim of this thesis is to propose an effective online strategy for the fashion e-shop Fash-ion Intimate.cz, focusing primarily on the sale of bras. The theoretical part is dedicated to the essential theoretical knowledge from online communication, online communication tools, models of purchase behaviour and specification of fashion marketing. The practical part is devoted to the company Fashion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 22. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Greplová, Marie. Online strategie módního e-shopu. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Uživatelské testování použitelnosti webové stránky IT MUNI
Simona Kunovská -
Uživatelské testování použitelnosti vyhledávání na portálu Knihovny.cz pomocí metody Eye Tracking
Linda Dufková -
Uživatelské testování webových stránek ONLIFE s návrhem řešení zjištěných problémů
Alena Bulvová -
Uživatelské testování platforem podporující sdílenou ekonomiku
Josef Brym -
Testování použitelnosti aplikace pro mapování obsazenosti prostor.
Jiří Zahradník -
Uživatelské testování softwarové aplikace sloužící k evidenci sbírek
Karel Martinek -
Návrh a uživatelské testování psychologické mobilní aplikace pro osoby s hraniční poruchou osobnosti
Kateřina Vodičková -
Uživatelské testování platforem podporujících sdílenou ekonomiku
Christopher Jurák