Firemní zákaznické služby poskytované na sociálních sítích – Barbora Jansová
Barbora Jansová
Bakalářská práce
Firemní zákaznické služby poskytované na sociálních sítích
Business customer service on social site
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem zákaznických služeb poskytovaných firmami na sociálních sítích. Hlavním úkolem bylo na základě výzkumných otázek provést analýzu vybraných firem a zhodnotit je v rámci stanovených kritérií.Z výzkumu vyplynulo, že 47 firem ze zkoumaného vzorku je přítomno na Facebooku. Pro podrobnější analýzu byly vyřazeny profily dlouho neaktualizované apod. K dalšímu zkoumání tedy …víceAbstract:
The goal of the bachelor paper is the business customer service on social site. The main task was based on the research questions to analyze and evaluate the selected companies according to established criteria.This research showed that 47 companies from the sample are present on Facebook. For a more detailed analysis, all long-term unpatched profiles were phased out. To further investigate remained …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB7100
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Oponent: Ing. Tomáš Kala, DrSc., DBA.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finanční management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová -
Identita, komunikace a sociální sítě
Jan Rigó -
Online sociální sítě jako prostředek komunikace tiskových mluvčích organizací integrovaného záchranného systému
Barbora Ficbauerová -
Vliv sociálních sítí a komunikace dopravních podniků s cestujícími
Ondřej Matěj Hrubeš -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová
Název
Vložil
Vloženo
Práva