Nákupní chování zákazníka na internetu – Bc. Monika Mrzenová
Bc. Monika Mrzenová
Master's thesis
Nákupní chování zákazníka na internetu
Customer shopping behaviour on the Internet
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá nákupním chováním zákazníka na internetu. Jejím cílem je charakterizovat a porovnat nákupní chování dvou různých cílových skupin zákazníků během nakupování potravin na internetu a indentifikovat faktory, které pro ně byly při nakupování důležité. Zvolenými skupinami zákazníků byly (1) ženy bez dětí a (2) ženy s dětmi. V obou případech z generace Y (narozené v letech 1981-1996 …viacAbstract:
The diploma thesis deals with customer's shopping behavior on the Internet. The aim is to characterize and compare the shopping behavior of two different target groups of customers during online grocery shopping and to identify the factors that were important to them while shopping. The selected customer groups were (1) women without children and (2) women with children. Both groups are from generation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: prof. Ing. Ivana Tichá, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Exploring factors that influence consumers’ online shopping behavior via e-commerce platforms in Vietnam: The case of Shopee
Quynh Chau Ngo -
Online Shopping: How Customers See it
Nithish Sankarabhattar Ayyappan
Názov
Vložil
Vložené
Práva