Kvalita intersubjektivní interakce v předškolním: Podpora kvality pedagogických responsí v rámci interakce pedagog ? dítě/děti – Mgr. Iva HEGROVÁ
Mgr. Iva HEGROVÁ
Advanced ('rigorózní') thesis
Kvalita intersubjektivní interakce v předškolním: Podpora kvality pedagogických responsí v rámci interakce pedagog ? dítě/děti
Quality of intersubjective interaction in preschool education: Supporting the quality of pedagogical responses in the framework of teacher-child interaction
Abstract:
Rigorózní práce se zabývá nastavením a podporou kvality pedagogických responsí v rámci běžné interakce pedagog dítě/děti v mateřské škole. Nastavením naladěné komunikace jako základního pilíře ve výchovně vzdělávacím procesu učitele/ky, jako jednu z nejdůležitějších osobnostních a profesních kompetencí pedagoga.Abstract:
Rigorous work deals with setting and supporting the quality of pedagogical responses within the normal interaction between teacher and child/children in kindergarten. By setting tuned communication as a basic pillar in the teacher's educational process, as one of the most important personal and professional competencies of a teacher.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 5. 2024
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HEGROVÁ, Iva. \textit{Kvalita intersubjektivní interakce v předškolním: Podpora kvality pedagogických responsí v rámci interakce pedagog ? dítě/děti}. Online. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2024. Available from: https://theses.cz/id/871dib/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HEGROVÁ, Iva. Kvalita intersubjektivní interakce v předškolním: Podpora kvality pedagogických responsí v rámci interakce pedagog ? dítě/děti. Olomouc, 2024. rigorózní práce (PhDr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationAdvanced ('rigorózní řízení') programme / field:
Preschool education / Předškolní pedagogika
Theses on a related topic
-
The Narrative of Dream SMP: A group of people living an adventure in a video game?
Lucie VOTAVOVÁ -
Interakce G-kvadruplexů s chromofory
Kateřina Peterková -
Využití VGE pro výuku prostorových úloh - role interakce
Bořil Bořil -
Interakce proteinu p53 s DNA: studium vlivu látek modulujících strukturu DNA, koncentrace solí a využití elektrochemických metod ke studiu protein-DNA interakcí
Peter Šebest -
Interakce mezi učitelkami a dětmi v reakci na nevhodné chování v mateřské škole
Barbora Hilschová -
Interakce mezi dětmi v prostředí mateřské školy během volné hry
Klára Pospíšilová -
Regulace fosforylace MAP2c pomocí GSK3 beta po aktivaci různými kinázami a vliv fosforylace na její interakce.
Róbert Šándor -
Interakce regulační domény tyrosin hydroxylasy s 14-3-3 proteinem
Markéta Makovická
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights