Využití stakeholderské analýzy ve strategickém řízení – Bc. et Bc. Nela Tomanová
Bc. et Bc. Nela Tomanová
Diplomová práce
Využití stakeholderské analýzy ve strategickém řízení
Application of stakeholder analysis in strategic management
Anotace:
Cílem diplomové práce „Využití stakeholderské analýzy ve strategickém řízení“ je analyzovat stávající strategii podniku, provést stakeholderskou analýzu podniku a posoudit její přínosy pro strategii. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se strategického řízení a jeho propojení se stakeholderským přístupem a základní pojmy stakeholderské analýzy. V praktické části jsou teoretické …víceAbstract:
The aim of the thesis called “Application of Stakeholder Analysis in Strategic Management” is to analyse the nowadays company strategy, carry out stakeholders analysis and evaluate benefits of stakeholder analysis for the adjustment. Essential terms related to the strategic management and links with stakeholder approach and stakeholder analysis are explained in the theoretical part of the thesis. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/togte/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2015
- Vedoucí: Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Peter Marinič, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Stakeholderská analýza vybraného podniku
Jan Ševčík -
Stakeholderská analýza podniku
Peter Huray -
Stakeholderská analýza podniku
Pavol Gábryš -
Stakeholderská analýza vybraného podniku
Lenka Krejčířová -
Analýza stakeholderů v rámci strategické analýzy podniku
Jana Lauermannová -
Vztah podnikové strategie a strategie informatiky v prostředí MSP
Jaroslav Brandejský -
Strategické řízení a strategie modrého oceánu v oblasti secondhand obchodu
Jana Šmatova -
Strategie rozvoje firmy
Vojtěch Maar