Bc. Terezie Ručková

Bakalářská práce

L enseignement dans la classe de FLE fondé sur les idées du cognitivisme

Using a cognitive theory-based approach in the education of FLE classes
Abstract:
This work aims to introduce the contribution of cognitive psychology to the education, specifically to the teaching of French language as a foreign language. It focuses mainly on teacher´s methods and is intended to serve as a guide for all current and future French language teachers to improve their teaching. It provides a detailed description of how to present new knowledge to students so that they …více
Abstract:
Tato práce si klade za cíl představit a přiblížit přínos kognitivní psychologie pro výuku, konkrétně pro výuku francouzského jazyka jako cizího jazyka. Zaměřuje se především na postupy učitele a má sloužit všem budoucím i nynějším učitelům francouzského jazyka ke zkvalitnění jejich výuky. Přináší detailní popis, jak prezentovat nové znalosti žákům, aby je mohli nabýt efektivnějším způsobem, a tímto …více
 
 
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 1. 2022
  • Vedoucí: doc. Mgr. Václava Bakešová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Petra Suquet, M.A.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Francouzský jazyk se zaměřením na vzdělávání